Numer ogłoszenia: 276196 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o. , ul. Leśna 1, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8462641, faks 015 8462546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem skarbu gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane obejmujące: Zadanie nr 1 Rozbudowę sieci wodociągowej odcinek Droga Strefowa w miejscowości Chmielów, Zadanie nr 2 Budowę Hydroforni za Aresztem w miejscowości Chmielów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 1
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty ziemne,
c) roboty montażowe - sieć wodociągowa:
- wykonanie nowych odcinków z rur PE (PEHD) SDR 17, PN 10 o nw średnicach i długościach: - śr. 140, dł. 495,1 m, - śr. 90, dł. 5,5 m,
- montaż hydrantów DN 80, nadziemnych, szt. 5
- wykonanie przewiertów sterowanych: - śr. DN200 mm L - 32,8 m (10,8 m+11 m+11 m)
- podłączenie nowo wykonanej sieci z siecią istniejącą,
- płukanie nowego odcinka sieci,
- przeprowadzanie prób szczelności,
- wykonanie badań bakteriologicznych wody,
d) porządkowanie terenów,
e) roboty towarzyszące.
Zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2a do SIWZ.
Zadanie nr 2
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty ziemne,
c) wykonanie fundamentów pod 2 zbiorniki na wodę oraz pod hydrofornię kontenerową,
d) wykonanie zewnętrznych rurociągów wody wraz z armaturą:
- rurociągi z rur polietylenowych PE 100-SDR 17 DN 140, dł. 178,7 m,
- rurociągi z rur preizolowanych śr. 139,7/225 mm, dł. 36 m,
- kanalizacja z rur PVC łączone na wcisk DN 160, dł. 43,4 m,
- kanalizacja z rur PVC łączone na wcisk DN 110, dł. 22,5 m,
- wykonanie 3 studzienek kanalizacyjnych systemowych DN 600,
- dostawa i montaż 2 zbiorników o pojemności 50 m3 każdy wraz z wykonaniem ocieplenia zewnętrznego,
- wykonanie opaski odbojowej wokół zbiorników,
- dostawa i montaż kontenerowej hydroforni szt 1,
- podłączenie hydroforni do istniejącego zasilania elektrycznego,
- wpięcie rurociągu zasilającego i tłocznego do istniejącej sieci wodociągowej.
Zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2b do SIWZ.
2) Dokumentem podstawowym przy realizacji robót jest projekt budowlano-wykonawczy. Przedmiar jest elementem uzupełniającym, który będzie brany pod uwagę jedynie w przypadku braku elementów robót w projekcie.
3) Projekty budowlane dostępne są do wglądu w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o., ul. Leśna 1, 39-460 Nowa Dęba, pok. 12 w godz. 7-15 oraz na stronie internetowej www.pgkim.nowadeba.pl, załącznik nr 8 do SIWZ.
4) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie min. do:
a) obsługi geodezyjnej na etapie przygotowania jak i po wykonaniu zadania (wykonania geodezyjnego operatu powykonawczego),
b) wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót,
c) opracowania planu BIOZ,
d) opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego, jeśli zajdzie taka potrzeba,
e) zapewnienia dostawy energii elektrycznej dla potrzeb budowy. Koszty dostawy i montażu wszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją, w tym wykonanie projektów wykonawczych w uzgodnieniu z inwestorem, jeśli takie będą niezbędne do należytego wykonania całości zadania oraz uzyskania certyfikatów, dopuszczenia do użytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szkoleń oraz gwarancji.
Uwaga: Zamawiający zgadza się na zastosowanie innych materiałów niż przyjęte w projekcie pod warunkiem zastosowania kompletnych systemów o parametrach nie gorszych niż przyjęte w projekcie..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1) Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2000 zł dla Zadania nr 1, 7000 zł dla Zadania nr 2
2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy:
a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy BS w Tarnobrzegu O/Nowa Dęba nr 08 9434 1083 2003 1300 0185 0001
b) poręczeniach bankowych,
c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych,
d) gwarancjach bankowych,
e) gwarancjach ubezpieczeniowych,
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007r. nr 42 , poz. 275 z późn. zmianami).
3) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
4) Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy zamawiającego musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
5) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a art. 46 u. Pzp.
6) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy:
a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
b ) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana : - odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca ma dostarczyć także: a) kopie wpłaty wadium, b) Oświadczenie o grupie kapitałowej - załącznik nr 1 do SIWZ formularz ofertowy c) wykonawca, którego oferta zostanie wyłoniona, zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania: - kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej z cenami jednostkowymi, wartością pozycji. Uwaga! Zamawiający nie wymaga przedkładania kosztorysu ofertowego na etapie składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zobowiązania wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, a spoczywające na Wykonawcy oraz Zamawiającym zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ,
2. Zgodnie z tym Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Pzp przewidział następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w formie aneksu:
1) zmiana terminu realizacji zamówienia z powodu:
a) przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego. Zamawiający przewiduje przedłużenie realizacji umowy o czas niezbędny do realizacji konsekwencji tych zdarzeń.
b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót,
c) przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
d) zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych przez Zamawiającego jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego.
e) uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczącymi skróceniu terminu.
f) Wykorzystania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.
2) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych.
3) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy
4) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;
5) w razie wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania czynności umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu odszkodowanie, jak też żądanie zapłaty kar umownych.
6) w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu robót wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego za obustronną zgodą. 7) zmiana może dotyczyć wprowadzenia zapisu - informacji o przyznanym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych.
8) zmiana wysokości kwot ujętych w poszczególnych latach budżetowych realizacji zamówienia z uwagi na przesunięcia finansowe i korekty budżetu Zamawiającego, jak również w przypadku szybszego wyczerpania środków lub jego opóźnienia z wyjątkiem maksymalnej kwoty zobowiązania umownego.
9) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
10) zmiany zapisów umowy będących wynikiem realizacji przez Zamawiającego uprawnień z tytułu rękojmi lub gwarancji na wykonane roboty budowlane.
11) Zamawiający dopuszcza, za zgodą projektanta, dokonanie zmiany sposobu wykonania poszczególnych robót przy zachowaniu nie gorszych parametrów technicznych, wytrzymałościowych itp. oraz zmiany wynagrodzenia w przypadku zastosowania materiałów zamiennych, innych technologii lub rozwiązań, gdy zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i nie spowoduje wzrostu kosztów inwestycji.
12) Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu przedmiotu umowy oraz zmiany wynagrodzenia ryczałtowego, jeżeli okaże się, że niektóre elementy wykonania robót będą zbędne z punktu widzenia procesu inwestycyjnego. Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o zbędności wykonania któregoś z elementu robót. Rozliczenie wyłączonych elementów robót nastąpi na podstawie kosztorysu ofertowego przedłożonego przez wykonawcę przed podpisaniem umowy.
3. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności. Jeżeli z inicjatywą zmian wychodzi Wykonawca, powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pgkim.nowadeba.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Nowej Dębie, ul. Leśna 1, 39-460 Nowa Dęba, p. nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Nowej Dębie, ul. Leśna 1, 39-460 Nowa Dęba, p. nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, Priorytet 4.Ochrona środowiska i zapobieganie zagrożeniom, Działnie 4.1 Infrastruktura ochrony środowiska, schemat 4.1.B Zaopatrzenie w wodę, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowę sieci wodociągowej odcinek Droga Strefowa w miejscowości Chmielów.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowę Hydroforni za Aresztem w miejscowości Chmielów.
Szczegółowe informacje o postępowaniu nr: ZP/6/07/2013 | |
---|---|
Tytuł | Przetarg nieograniczony na roboty budowlane obejmujące: Zadanie nr 1 - Rozbudowę sieci wodociągowej odcinek Droga Strefowa w miejscowości Chmielów, Zadanie nr 2 - Budowę Hydroforni za Aresztem w miejscowości Chmielów |
Data publikacji | 2013-07-15 |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu | 2013-07-30 10:00 |
Termin składania ofert | 2013-07-30 10:00 |
Status | Zakończony |